lottehendriks.reismee.nl

Welkom op mijn reisblog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuweverhalenenfoto'svinden, en viade kaartweet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je inhet profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Lotte

Reacties

Reacties

Jolien

Meid heel veel succes en vooral heel veel plezier! Geniet ervan! XJolien

Esther

Lieve schat, heel veel geluk en plezier in dit mooie avontuur! Uiteraard ga ik me aanmelden om op de hoogte te blijven van je verhalen. ????Euson, Esther & leah

Bauke & Esther

Geniet er van Lotte.
Super leuk dat je de wereld gaat verkennen. We zullen je zeker volgen :-)
Pas goed op jezelf en heel mooie en fijne reis en werktijd daar.

Kirsten Ensink

Wat leuk Lotte. We wensen je erg veel plezier in THE outback, geniet ervan!????

Roel

Ik ga je natuurlijk ook volgen Lotte!
All the best 'Down Under' !

Karin Krisman

Lieve Lotte, heel veel succes en plezier met dit grote avontuur! Ga genieten! We volgen je verhaal. Zet'm op!

Marcel Krisman

Lotte,
Heel veel plezier en geluk op deze stoere reis. Geniet van je reis en ook ik ga je volgen.

Anouk Oonk

Lieve Lotte wij wensen je ontzettend veel plezier en vinden het super stoer dat je deze reis gaat maken. Wij gaan je zeker volgen. Succes ????????????

Wim

Hi lieverd, je eerste berichtje kwam al eerder dan verwacht. Fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent. Maakt het voor ons thuisblijvers makkelijker. Terwijl ik dit typ sta jij inmiddels aan de grond in Sydney en zit de vliegreis erop en kan het grote avontuur beginnen... Geniet ervan meid. Hou van je. Pa

opa

Hallo Lotte, ik ben blij dat je weer behouden aan de andere kant van de wereld staat.
Wat een belevenis,geniet ervan met volle teugen!
Ik hoop dat je daar vindt wat je er denkt te vinden.Het weer ook goed? Je gaat de zomer in!

Liefs....Opa.

opa

Hoy Lotte, hier nog even iets over een 17 jarig meisje in australie.
http://travelingwithrozemaryn.reismee.nl

Veel plezier..............die ouwe!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!