lottehendriks.reismee.nl

AMS --> SIN

Hoi lieve mensen,

Daar is ie dan, m'n eerste officiele reisverhaal.

Het is eindelijk begonnen hoor, wat een avontuur...

Ik heb het al geschreven in t vliegtuig, dus sommige dingen kloppen niet helemaal haha.

Met nog 2,5 uur te gaan, ergens hangend tussen India en Indonesie, schrijf ik voor jullie m'n eerste berichtje... Het is moeilijk uit te leggen hoe het voelt, het voelt echt alsof je ineens in een achtbaan zit... Zit je daar met je goeie gedrag als 18-jarig wereldvreemd meisje tussen allemaal onbekenden, en toch voelt het fantastisch. Alleen maar door te bedenken wat voor fantastische ervaringen en indrukken je gaat opdoen de komende maanden krijg je al de kriebels in je buik, geloof me!

In het vliegtuig zat ik uiteraard niet alleen, ik zat zelfs in het midden van een rij, tussen twee ontzettend aardige mannen. Links van mij de nederlandse Paul en rechts van mij de engelse Steven, beiden met gigantisch veel reiservaring, al meerdere malen in Singapore én Sydney geweest... Vooral voor hun werk, echter.

Wat ze me wel meegaven was dat ik tijdens mijn tussenstop misschien even langs de vlindertuin of het zwembad kon gaan... Ja inderdaad, die hebben ze hier op het vliegveld...

Het is zelfs nu ik hier ben ongelooflijk hoe het mogelijk is zomaar even naar de andere kant van de wereld te vliegen, ik voel echt gezegend!

Lieve mensen ik hoop jullie zo een beetje te hebben geinformeerd en probeer zsm het volgende verhaal te plaatsen!:)

Lieve groetjes uit Singapore!

Reacties

Reacties

Nicole

Lieverd wat fijn om dit te lezen!! Zo ver weg maar dan ben je toch weer even dichtbij! Wat een belevenis!! Je energie komt over! Top!!! Dikke knuffel en geniet! Xx

Carla

Hey Lotte, fijn te lezen dat je er zo intens van geniet. Xx

Jolien

Meid geniet ervan! X

Opa.

Wat vind ik het fijn om dit te kunnen mee maken!
De techniek staat nergens voor hè.
Gaaf dat het goed met je gaat, en dat je fijn gezelschap hebt!
Geniet van alles wat op je af komt..........

Opa.

Brenda

Schat, ik ben zo ongelooflijk trots op je. Over ruim een uur land je alweer en zit je echt aan de andere kant van de wereld. Wat een jaar voor jou, rijbewijs, geslaagd voor school, Portugal met de meiden, vakantie Amerika en nu Australië. Ik hoop dat de koffie je vannacht wakker heeft kunnen houden en we horen vast wel of je nog hebt gezwommen of vlinders hebt geteld in Singapore. Geweldig mooi om te lezen dat je ze in ieder geval al in je buik hebt. Hihi. Lieve, stoere, mooie schat, geniet met volle teugen. Kus en knuf! Je mams. xxx

Moon

Super te lezen hoe je start is gegaan, geniet lekker xx veel plezier

Janet en Ernst

Wat een onderneming op zo'n mooie jonge leeftijd. Prachtig om te lezen hoe je er nu al mee omgaat. Geniet vooral. Wij blijven je volgen. Ver weg en toch dichtbij. Wij zijn heel trots op je. Liefs Janet en Ernst

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!